maandag 20 april 2009

Documentatie en nog meer documentatie...

Blijkbaar heb ik meer documentatie over het filmfestival van 1987, dus dat is voor wanneer we er raken... Ik heb voor mezelf ook eens een lijst samengesteld van de films die ik in 1986 heb kunnen bekijken in de bioscopen van het Rex-concern. Gezien ik geen programma's (meer) heb van de Calypso-zalen van toen vallen deze er af maar ik geloof in ieder geval wel dat Fletch en Spies like us in dat rijtje thuishoren.







De lijst ...

Rex : Jewel of the nile, Police Academy 3, Top gun, Ruthless people
Ambassades : Brewster's millions, Clockwise
Metro : Weird science, Teen wolf, Doctor's academy, Big trouble in little China (maar liefst 3 keer!), F/X Murder by illusion, Band of the hand, Short circuit, Howard the duck
Ambassades club : P.R.O.F.S.
Sinjoor : Absolute beginners, Pretty in pink, Down and out in Beverly hills, The money pit, Aliens, Miracles, Running scared
Tijl : Remo, Real genius
Brabo : Invaders from Mars
Wapper : Warning sign, Crimewave, Under the cherry moon, Haunted honeymoon (ongetwijfeld een van de slechtste films van dat jaar)
Quellin : Highlander, Otto
Odeon : Macaroni, Pirates, The Lightship (een van de beste films van 1986)

Geen opmerkingen: